sobota, 3 grudnia 2011

Z cmentarza w Jaminach

Witajcie
Zajęty projektem indeksacji metrykaliów z parafii Jaminy, dekanatu augustowskiego pozostawiłem bloga samopas. Chcąc nieco zrekompensować brak nowych wieści, w uzupełnieniu tego co wraz z grupą znajomych robimy, zamieszczam wybrane zdjęcia nagrobków z cmentarza w Jaminach.
(Zdjęcia zrobione telefonem więc może i jakość nie najlepsza)
Nazwiska tam występujące są coraz mi mniej obce. Pomijając ich związki i powiązania z moją rodziną, niebawem będzie można o nich coś więcej powiedzieć, niż tylko samo nazwisko i data śmierci.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do wymiany informacji na temat regionu i ludzi tam dawniej zamieszkujących.


Więcej do obejrzenia między innymi kliknij tutaj


2 komentarze:

  1. Zachęcony argumentami znajomych, zbijającymi moje własne "na nie", zapisałem się w końcu na facebooka i tam dzisiaj zamieszczam linka do Twego bloga opisującego projekt Jaminy.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wciąż się uczę i właściwie dopiero dziś zauważyłem, że mogę i powinienem odpowiadać na zamieszczane komentarze, co niniejszym czynie w tym wypadku i przepraszam, że przedtem pomilkiwałem.

    OdpowiedzUsuń

Baner 720x300

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!